سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زندگی در تقابل با مرگ است که خود را نشان می دهد . « شهید آوینی »

 

 ●المپیک به سبک ایرانیجمعه 87 شهریور 1 - ساعت 4:16 عصر

نویسنده: همسایه ی حضرت معصومه

 

 مسابقات المپیک کم کم به پایان خود نزدیک می شوند و تیم های ملی ایران همچنان با یک مقام شصت و چهارم ،یک نهم و چند تا هفده و هجده به کار خود ادامه می دهند به اضافه ی اینکه عده ی کثیری از ورزشکاران ،من جمله اعضای تیم دوچرخه سواری هنوز به خط پایان نرسیده اند و چند مورد هم مفقودی گزارش شده است.اما چون این روزها گلاب به روی مبارکتان رفتن به دستشویی هم خالی از دستاورد نمی باشد،تا به این لحظه این مسابقات دستاوردها و نکات بسیاری داشته که چند تای آن ها را متذکر می شویم:

 

  1. قهرمانان دلیر مان بازهم برای بار چند صدم به خوبی تیم ملی اسراییل را ضایع نمودند.اما این بار علت شرکت نکردن شناگر ایرانی شکم درد و دلپیچه ایشان اعلام گردید تا در سال نو آوری و شکوفایی،در یک اقدام ابتکاری  تیم متخاصم طوری ضایع شود که خودش هم نفهمد چه جوری .
  2.  بار دیگر به جهانیان ثابت شد که ما مثل همیشه از پاپ کاتولیک تریم و کاسه ایم که از آش داغ تر و اصولا مساله ی ما المپیک و این جور جلف بازی ها نمی باشد ،ما امده ایم تا ضایع کنیم.
  3. در این دوره از مسابقات هم با درایت مسئولان حفظ و حراست حیا و عصمت در رفع سوراخ های در و دیوار و شیشه و پنجره،هیچ ورزشکاری موفق به رویت جنس مخالف(آنهم از نوع خوبش) نشده است .فقط در مراسم افتتاحیه چند مورد بای بای توسط یک ورزشکار گزارش شده که قراراست به محض بازگشت،با ایشان برخورد جدی شود.
  4. کشوری که وزیر کشورش مدرک جعلی از خودش در می آورد و ککش هم نمی گزد مدال المپیک می خواهد چه کار که مدال مسابقات محلات هم از سرش زیاد است.
  5. در صورت تمایل می توان از جاعل مدارک آقای کردان درخواست نمود چند تا مدال رنگی هم برای دلخوش نمودن این ملت بیچاره جعل نمود و سرجمع پول همه مدارک و مدالها را حساب کرد و کلی هم تخفیف گرفت و صرفه جویی ارزی نمود.

 

   نتیجه گیری: درست است که ما قهرمان و مدال و این جور چیزها را نداریم و در صحنه های مختلف ورزشی عددی نیستیم و هیچ برنامه ای هم نداریم تا عددی شویم ولی در عوض در زمینه های غیر ورزشی بسیار موفقیم و برنامه هم داریم مثلا این که سالی چند بار به خودکفایی در زمینه های مختلف می رسیم،همین پارسال در تهیه ی گندم به خودکفایی دیمی رسیدیم و امسال دوباره نصف گندم های دنیا را وارد کردیم.در برخی زمینه ها حتی از آن طرف خودکفایی هم زده ایم بیرون:با اینکه نیاز برق داخل را نمی توانیم تامین کنیم صادرات برق داریم.شاید در برخی(99 درصد) زمینه ها مدیریت مان گل و بلبلی باشد‍، ولی این طور نیست که بعضی از عزیزان فکر می کنند؛ همه چیز کشکی و بی حساب و کتاب ؟؟

 


 

 ●لیست کل یادداشت های این وبلاگ
 

یکشنبه 103 اردیبهشت 30

برای تعیین شهر خود روی کادر کلیک نمایید.
اعلام اوقات شرعی براساس ساعت
رایانه‌ی شما می‌باشد.
 

d خانه c

 RSS 
 Atom 

d شناسنامه c

d ایمیل c

کل بازدیدها:15211
بازدید امروز:11
بازدید دیروز:8



لوگوی وبلاگ



وضعیت من در یاهو

نوشته‌های قبلی

اشتراک در خبرنامه

  با ارسال فرم فوق می‌توانید از به‌روز شدن وبلاگ با‌خبر شوید.